našim cieľom je podpora kultúrnosti, vzdelanosti a poradenstva
formou realizácie kultúrno - spoločenských a výchovno - vzdelávacích aktivít 
pre všetky vekové a sociálne skupiny obyvateľov

FarmHelp, o.z., Pečnianska 8, 851 01 Bratislava, e-mail: farmhelp2010@gmail.com

Výzva - propagačné predmety 1


Výzva na predkladanie ponúk v rámci prieskumu trhu (§9 ods. 9 )

FarmHelp, .o.z.

Osuského 18, 851 03 Bratislava, IČO: 42185963

zastúpené: Ing. Andreou Zahradníkovou, štatutárom

v súlade s zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ako osoba povinná obstarávať v zmysle § 7, zverejňujeme výzvu na predkladanie cenových ponúk na „obstaranie propagačných predmetov - reklamné služby"

1. Názov predmetu obstarávania : „Obstaranie propagačných predmetov"

2. Opis predmetu zákazky: jedná sa o obstaranie diárov označených povinným logom súvisiacim s PRV 2007-2013 a samotným názvom informačnej aktivity v počte 30 ks na 1 samostatnú informačnú aktivitu. Informačná aktivita sa opakuje 2 krát. Celkom dodané množstvo počas celej doby realizácie projektu je 60 ks.

3. Kód CPV predmetu zákazky: 79341000-6

4. Kritériom Výberu úspešného dodávateľa bude : najnižšia cena

5. Predpokladaná hodnota zákazky maximum:

cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky,

- Cenu žiadame stanoviť v štruktúre: cena bez DPH , sadzba a výška DPH, cena s DPH. Neplatca DPH túto skutočnosť uvedie v ponuke.

- garancia cien za jednotlivé položky : minimálne 16 mesiacov (ceny požadujeme ako stabilné a nemenné po celú dobu).

- Maximálna cena je stanovená na 8,00 € /ks aj s DPH.

6. Podmienky účasti: zaslanie cenovej ponuky a kópia dokladu o oprávnení

dodať predmet zákazky. Cenovú ponuku je možné predložiť osobne, prípadne poštou. Ponuku nie je možné zasielať elektronicky. Heslo na obálku „ propagačné predmety – obsluha strojov „ Cenovú ponuku je potrebné predložiť na 1 samostatné školenie tj. na počet 30 účastníkov.

7. Lehota predkladania ponúk : do 13.12.2013 do 12:00 hod na hore uvedenú adresu

8. Termín vyhodnocovania ponúk: 13.12.2013 o 14:00 hod.

9. Plánované dodania predmetu zákazky: 1. v období apríl – máj /2014

                                                                    2. v období február-marec/2015.

10. Spôsob vykonania prieskumu trhu: internet, telefonicky, e-mail

11. Zodpovedná osoba za prieskum trhu: Ing. Andrea Zahradníková


V Bratislave, dňa 03. 12. 2013

Ing. Andrea Zahradníková

štatutár


Späť