našim cieľom je podpora kultúrnosti, vzdelanosti a poradenstva
formou realizácie kultúrno - spoločenských a výchovno - vzdelávacích aktivít 
pre všetky vekové a sociálne skupiny obyvateľov

FarmHelp, o.z., Pečnianska 8, 851 01 Bratislava, e-mail: farmhelp2010@gmail.com

Výzva - hotelové služby 1

Výzva na predkladanie ponúk v rámci prieskumu trhu (§9 ods. 9 )

FarmHelp, .o.z.

Osuského 18, 851 03 Bratislava, IČO: 42185963

zastúpené: Ing. Andreou Zahradníkovou, štatutárom

v súlade s zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ako osoba povinná obstarávať v zmysle § 7, zverejňujeme výzvu na predkladanie cenových ponúk na hotelové služby súvisiace s organizovaním seminárov a školení.

1. Názov predmetu obstarávania : hotelové služby súvisiace s organizovaním seminárov a školení.

2. Opis predmetu zákazky: Jedná sa o služby súvisiace s organizovaním informačnej aktivity, kde predmetom zákazky je zabezpečiť ubytovanie, stravu a učebné priestory pre predpokladaný počet účastníkov na 2 dni školenia. Pričom samotná informačná aktivita sa bude realizovať 2 – krát. Predpokladaný počet účastníkov na jednom dvojdňovom školení je 30. Počet účastníkov za organizátora - 2 osoby tj. celkom 32. Nárok na stravu v 1. deň školenia vzniká pre 1 lektora. 1. informačná aktivita sa bude realizovať v období apríl – máj /2014 a 2. Informačná aktivita sa bude realizovať v období február-marec/2015.

3. Kód CPV predmetu zákazky: 55120000-7

4. Kritériom Výberu úspešného dodávateľa bude : najnižšia cena

5. Predpokladaná hodnota zákazky maximum:

cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky,

- Cenu žiadame stanoviť v štruktúre: cena bez DPH , sadzba a výška DPH, cena s DPH. Neplatca DPH túto skutočnosť uvedie v ponuke.

- garancia cien za jednotlivé položky : minimálne 16 mesiacov (ceny požadujeme ako stabilné a nemenné po celú dobu).

strava na 1 účastníka 30€/osoba/deň , cena za učebňu je 176 €/ deň aj s ozvučením. Maximálna cena ubytovania je stanovená na 90€/osoba. Predpokladaný počet účastníkov v 1. deň školenia pre potrebu stravovania je 33 osôb. Potreba ubytovania pre 32 osôb a potreba stravy na 2. deň školenia je 32 osôb. Predpokladaná maximálna hodnota zákazky celkom pre 1 informačnú aktivitu je 5 182,00 € , pri počte opakovaná 2 – krát to je maximálne 10 364,00 €

6. Podmienky účasti: zaslanie cenovej ponuky a kópia dokladu o oprávnení dodať predmet zákazky. Cenovú ponuku je možné predložiť osobne, prípadne poštou. Ponuku nie je možné zasielať elektronicky. Heslo na obálku „ Cenová ponuka: hotelové služby – obsluha strojov „ Neotvárať.

7. Lehota predkladania ponúk : do 13.12.2013, do 12:00 hod. na hore uvedenú adresu

8. Termín vyhodnocovania ponúk: 13.12.2013

9. Plánované dodania predmetu zákazky: 1. v období apríl – máj /2014

                                                                     2. v období február-marec/2015.

10. Spôsob vykonania prieskumu trhu: internet, telefonicky, e-mail

11. Zodpovedná osoba za prieskum trhu: Ing. Andrea Zahradníková


V Bratislave , dňa 03. 12. 2013

Ing. Andrea Zahradníková

štatutár


Späť